İlk zamanlar hem süt çok oluyor hem de bebek az emiyor. Mecbur sağmak gerekiyor. Ben makinayla sağdım poşetledim. Elle çok acıyor. Memeyi biraz yumuşatıp öyle verdim bebeğe. Hem tayziği azaldığından daha güzel emiyor. Uyku problemi bizde de vardı. Ayağına vur, burnunu tut faln uyanmazdı.Ayağına ufak cimcik atardık ona rağmen 1-2 saniye ağlar geri uyurdu. Ağlayasım gelirdi. Ama mecbur bir şekilde uyandırıp emzireceksiniz.