Kızım 25 aylık oldu artık beşik yerine benimde onu uyuturken yatabileceğim yatak arıyorum. Montessorileri odamız cok büyük olmadığı için eledim acaba Busunge kullanan var mı? Kendi ikea süngeri kullanıldığı için nasıl acaba rahat mı, kullanışlı olur mu?