Oğlumun kafasında konak vardı ama kaşıntısı yoktu sonradan kaşıntı başladı Seboreik dermatit dedi doktor cildidide atopik dermatit zaten doktorlar hiç bir şekilde ilaç vermiyor kaşıntıdan uyuyamıyor ne yapsam geçer lütfen yardımcı olur musunuz çok yoruldum artık