Merhabalar bebeğim 7 aylık oldu ama gaz problemimiz hala geçmedi, o kadar zorlanıyorum ki nasıl yapamıyor hala anlamıyorum, doktorlar da yardımcı olmuyor denemediğimiz de kalmadı diyet yaptım o da işe yaramadı, geceleri kıvranmadan 1 saat uyumuyor sürekli kıvranıyor kesintisiz uyku uyuduğumu hatırlamıyorum