Merhaba sevgili anneler
Bebeğim 9 aylık olucak ama şu son bir aydır özellikle mama sandalyesindeyken 5 sn civarı dalma gözlemliyorum ama sesleniyorum ya da parmak şıklatıyorum hemen bakıyor. Üzerinde çok durmadım fakat kafama takıldı yine de. Sizce normal mi? Yani bu ara günde 2 kez gördüğüm oluyor bu şekilde ama neden bilmiyorum. Epilepsi beni korkutuyor. Onun dışında da bir belirti görmedim. Ha birde diş dönemi gece sık kalkıyor ben ona bağlıyorum ama bazende başı geride uyuyor bunlar var kafama takılan. Doktorum ne desem çok üstünde durmadı hep normal gördü ama endişelenmeli miyim 🙁