kaf_ öyle yapmayı düşünüyorum annem yaşlı bakamaz yaşlı olmasa bile içimi rahatlatmaz annem, kaynamam başka ilde ki oda olsaydı temizlikle şaşmış ha bu arada eskiler o kadar doğum yapmış bakmışlar saygım sonsuz ama yeni nesil gibi bence bakmıyorlar çünkü o zamanın şartı ile şimdiki şartlar aynı değil en ufak kaynanam ıslak mendillerin hep aynı olduğunu eltimin normal ıslak mendille çocuğunun altını değiştirdiğini söylüyor 😂 kendi bildikleri iyi hep eskiyle bi kıyas yapıyor ben deliriyorum yani saolsun 2 aya kadar yanımda oldu yemek temizlik vs yaptı yetti bana, bebelere anaları bakmalı biz dillerinden anlıyoruz gerçekten yeni yeni kendine gelmeye başladı daha uyku düzeni bide heryere 6 ay anne sütü yazmışlar felan vs daha izin 2 ay bizden emzirmeyi bekliyorlar kendileriyle çelişiyorlar, analık çok zor ya