Seeeelam. Biz eşimin ailesinden uzakta oturuyoruz en son görüştüğümüzde bize gelmişlerdi oğlum 8 aylık falandı herhalde. 😂 Şimdi bayramda biz gideceğiz 15 aylık olacak o zaman. Mesela nerede yatıcaz normalde biz beraber yatıyoruz Montessoride, onların yataktan düşer orada yer yatağı yapın desem onu da salona yapacaklar. İnsanlara hadi herkes salonu terk etsin oğlum uyuyacak diyemem haliyle 😅 bariyer bile almayı düşündüm ama 3-4 günlük misafirlik için de gereksiz masraf. Ya da kucakta oturmayı sevmiyor yemek yerken, mama sandalyesini götürsem ekstra yük. Sandalyede de oturmuyor öyle sabit. Ay böyle aile aile gezenler nasıl yapıyorsunuz ben kurdeşen döktüm skfkfk