Arkadaşlar 18 gün oldu normal dogum yapalı dikişlerim hala iyileşmedi ağrısı vardı bu yüzden büyük tualetimde zorluk yaşıyordum malarımda buyuzden sanırım makat çatlağı mi yırtıgimı ne olmuş doktor suya oturma banyosu ve krem fln verdi suya oturunca dikişlerim acıyor kurutuyorumda çıkınca acaba dikislrime bi zarar verir mi açılma yapar mi ki bu durumu yasayan var mi