queenofrose 45 gün oldu hanımlar. Hala kanamam kesilmedi. Bu kadar uzun süren var mı? Bitsin artık valahi daraldim
love_momy Benim doğru düzgün gelmedi ne zaman adet olurum onu da bilmiyorum normal mı acaba bende de nerdeyse hiç gelmedi
queenofrose kayamommy evet. İkinci çocuğum ilki kırk gün surupi bitmişti. Bu bitmiyor yahu. Başa dönüyor sanki surekli
sedaipek25 queenofrose evet doktora gittim bir sıkıntı olmadığını söyledi her insanın rahmi farklı olduğu için olabilir dedi
aysenm seloloo 36 gün oldu doğum yapılı hala devam ediyor hatta bir haftadir çoğaldı meğer kist çıkmış hemde bacağımdan akıyor kan ilaç kullanıyorum
queenofrose aysenm AA. Doğumda falan fark edilmedi mi? Yeni mi oluşmuş? Birde kanamanizin rengi ne sorması ayip
aysenm queenofrose koyu kırmızı doğumdan sonra oldu kist bir haftadır kanamam çoğalınca bugün gittim meğerse kist oluşmuş kendilinden geçer dedi kanama azalsn diye ilaç yazdi
glnrk queenofrose benim 60 günden fazla sürdü. Üstelik 40. Gün civarı birkaç gün yoğunlaştı adet kanaması gibi ama 60 günden fazla lekelenme şeklinde kahverengi pembe kırmızı renklerinde kanamam oldu
Orhiloo Benim 3 aya yakın sürdü bana da herşey normal dendi ama 3 ayın sonunda küçük bir parça düştü benden sonra kanamam kesildi sizde de öyle bir şey olabilir
yorgunargindarginmomy 17 gün sürdü .21 gün sonrada normal adet döngümde adet oldum .Sonra dudaklarımdan şu cümle döküldü “Offf ya 9 ay rahattım şimdi sar başa hadeee. ”
queenofrose aysenm hangi ilacı yazdı. Benm 50. Gün bugün sanırım. Hala devam ediyor. Bana doğum kontrol hapı verdi. Ama kullanmakta kararsizim