1sen1ben1debebekk 50 kiloyum ama göbek kaldı biraz kızlar.Nasıl beslenmeliyim ya da nasıl bir egzersiz yapmalıyım?Sizler neler yaptınız acaba?Tavsiye istiyorum
1sen1ben1debebekk lisansli_Mom49 evet maalesef öyle çok zor ya bebek varken egzersiz yapmak da baya zorlayıcı