Selam anneler benim size bir sorum olacaktı Benim 5 yaşında bir oğlum var oğlum Geçenlerde hasta oldu grip ve öksürük vardı Onun geçti 3 gündür 4 aylık kızım da öksürük var İki gün önce doktora gittik kan tahlili ve röntgen çekti Herhangi bir sıkıntı yok Sadece viral salgın dedi kızım da şu anda öksürük hafif Ateş ve burun akıntısı var maalesef yediğinde kusuyor Doktor herhangi bir ilaç vermedi Calpol kullanabilirsiniz ve mide bulantısı için motis içebilir dedi çok salgın olduğunu belirtti kızım bugün sadece uyku halinde Sadece uyumak istiyor aranızda geçiren var mı Varsa neler yaptınız? Önerilerinize ihtiyacım var🙏