3 yaşında kızım var dışarda asansörde avm de kim varsa yanında onlarla konusur . Hemen adını söyler sohbet kurar. Önceleri bu durum hoşuma gidiyodu ama artık fazla sosyal olması canımı sıkmaya basladı. Örneğin geçen asansörde yaşlı bi amcayla denk geldik hemen sohbet kurdu ve saniyeler içinde amca kızımın elini öptü tabi ki kötü niyet sezmedim ama bu sohbetler olmasa tatlıda gözükmez diye düşünüyorum. Bugünde avm de mağaza çalışanı kızımla uzunca sohbet etti ona hediye verdi giderkende kaşla göz arasında sarıldı sen yine gel diye bay bay yaptı .art niyet asla yoktu ama yine takıldım açıkcası . Çocugu böyle olan anneler bu durumun önüne nasıl geçiyosunuz . Bende biraz insanlardan çekinsin istiyorum. Hatamı ediyorum