masalmaral doktora götürdünüz mü?
Dört aylıkken influenza oldu kızım ablasından bulaştı.
Burnunu açık tutmalısınız en önemlisi bu şuan, sterimar gibi bir şey adı ondan alıp kullanabilirsiniz, eczaneden serum suyu alıp şırınga ile kullanabilirsiniz onu, biraz videoları falan izleyin ama teknikleri var. Hızlı yapmamak gerekiyor.
Nebulizatöre serum suyundan koyup buhar verebilirsiniz gün içinde.