Bebeğim 17 günlük, 3-4 gündür sürekli kusma başladı. Özellikle anne sütünü kusuyor. Mamayı pek kusmuyor.Kustuktan sonra genelde hıçkırmaya başlıyor. Kusma sonrası tekrar beslenmeli mi(mama veya süt). Bu durum olağan mı dikkat etmemiz gereken bir durum var mı? Teşekkür ederim