sedanurs anladım. Bizim de uzayan sarılık vardı ama değeri düşük olduğu için üzerinde çok durmadılar. Anne sütü sarılığı dediler. Ayrıca benim b12 oldukça yüksek ona rağmen bebeğimin düşüktü. Her zaman annenin değerine bağlı olmayabilir ama yine de siz de baktırın değerinize. Gerekli olursa sizin de takviye almanız gerekir