Ben normalde gündüz kucağımda uyutuyordum. Gece de emzirip yatağına bırakıp pış pış sesi açıyordum kendisi uyuyordu bi süre sonra. Ama şuan mümkün değil uyumuyor geceleri kucakta saatlerce sallıyorum yatağına koyuyorum hop gözler açılıyor 🤦♀️🤦♀️ Siz nasıl uyutuyorsunuz