Kızlar merhaba. Bir arkadaşım var , onların bir tanıdığının kiracıları kirayı ödemeden gitmiş ve giderken geride cins köpekleri bırakmış evde. Eve bi giriyorlar hayvanlar pislik içinde, bakımsız. Neyse bu arkadaşlarımın tanıdığı da bu hayvanları satayım bari adamın ödemediği kira parası çıksın diye düşünüyor. Kesinlikle iğrenç bir düşünce bana kalırsa ben hayvan ticaretine karşıyım. Her neyse arkadaşım anlattı durumu bana o İzmirde ben ise İstanbuldayım. Bir yardımım dokunamıyor bu yüzden. Bu hayvanların ölmesini de istemiyorum eğer buradan veya çevrenizden sahiplenecek birileri olursa maddi anlamda destek de olmaya çalışırım. Elimde olsa ben alsam hepsini ama malum hem şehir farklı hem ben boşanma sürecindeyim annemlerle kalıyorum. İlgilenen olursa köpeklerin cinsini yazarım.