nazligiz biz aylar önce kan vermistik sıkıntı çıktı tekrar kan vermeniz gerekiyor dendi sonra öylece kaldı malum kücük kızım çok ağladı kan verirken😑 aylar sonra anca sıra geldi iyice ertelemeden gidelim dedik. Yani doktor cağırmamısti bizi. Neyseki diğer kan sonuçları duruyordu ona baktı sonra vitamin ilaci yazdı büyüme ve gelişmesinde baya yarar sağlayacağını söyledi. Balık yağını ben sordum onerirmisiniz sonuçta kizima pek balık vs yediremiyorum dedim zaten bu aralar dişten dolayı huysuz pek yemek yemiyor vitamin alamıyor. Doktorda evet möllers balık yağını öneririm dedi elma aromalı balık yağını aldık. Çevremde herkeste öneriyordu doktora danışayım dedim. Uzun süredir gitmiyorsaniz gidin bence. Bizi 3 ay sonra tekrar kontrole çağırdı