eslem0 bizimki de Joie litetraxtı çokta memnundum sürüşü vs iyiydi ağırlığı da taşınmayacak şekilde değildi katlanınca da aşırı kaba durmuyordu. İlk arabamız başkaydı kırılınca sağlam birşey olsun dedik E bebek çalışanı bunu önermişti oğlum 22 kiloya kadar bindi bir sorun yaşamadık tabi altını da tıka basa dolduruyorduk bazen daha çok ağırlık biniyordu 😂