mombabe benimki de 18 aylıkken yürüdü ve aynı anlattiginiz gibi şeyleri yaşadım ben de, yürüyen birinin yapabileceği her şeyi yapıyordu hep karman çorman sırası karışık şekilde gitti doktor da kötü bir şey dememişti. zaten korkuyordu elini tutup yürütürken bırakmamdan falan çok temkinli davranıyordu bu süreç beni de çok yıpratmıştı zaten, daha sonra bir gün fark ettim ki birkaç adım atmaya başladı elinden tutup destek olunca böyle bıraka bıraka ellerini kendi kendine yürüdü siz sadece gün içinde sürekli ellerinden tutup bırakarak yürümeye teşvik etseniz yeterli olacaktır 💜