eda_k kızım 1 aylıkken kullanmaya başladık, 1 aydır kullanıyoruz. Günlük 20 damla olcak şekilde günde 3 kez yaklasık 8 saat arayla beslenme sonrası veriyorum. Beslenme sonras oldugu için saatimiz sizinki gibi net değil, ama bi 7 saati geciriyoruM. Gece yatmadan önce de eczacımızın verdiği prebiyorik gibi bişi veriyorum. Bu şekilde işe yaradı.
İlk kızımda hiç bi ilaç işe yaramamıştı.
Her iki bebeğimde en etkili olan şey karnı ve ayakları sıcak tutmak oldu onu da belirtmek isterim