alparslanmomms şöyle reçete ediyor ama bana sormadan sakın başlama diyor. Başlama ölçütü ateş. Büyük kızımı son 5-6 hastalıkta antibiyotiksiz toparladık. Ama küçük kızıma bulaştığı zaman ona 1-2 kere verdi çok küçük tehlikeye atmak istemiyorum diye ekledi. Küçük kızım Adeno oldu antibiyotik mi verseniz dedim antibiyotik ile geçmez kendi kendine geçecek dedi o zaman da vermedi mesela ☺️ 37.5 ateşte de vermiyor antibiyotik, boğazı mı kızardı aferin ile 2 gün bekliyoruz ateş çıkarsa antibiyotik başlıyoruz.