gozdeakyosun Adetim 2 gün geçti b-good diye bir test yaptım bugün ve silik çıktı. Emzirme dönemindeyim yalancı pozitif olabilir mi? Ya da hamile miyim? Belirtilerim de var ama emin olamadım. Yarın kan vereceğim ama fikirlerinizi merak ediyorum [https://mutluresim.com/images/2026/03/02/X8gpEF.jpeg](https://)
gozdeakyosun Balbulutu insan inanamıyor. İstiyordum zaten ama negatifi görünce daha öncelerden insan acaba mı diyor :)
defnedilej gozdeakyosun ikinci bir test al yap yarın.sonrada da kadın doğuma yada gebe polikliniğine gidip beta hcg baktırabilirsin kesin sonuç alırsın
gozdeakyosun brgl42 baş dönmem çok vardı ve iştah artışı. Benim ilk gebeliğimde de aynı belirtiler olduğu için ben öyle anladım. Bir de aşerme
alpsr gozdeakyosun bu mor kapaklı test yanlış sonuç verebiliyor 2 arkadaşımda negatif olduğu halde pozitif sonuç verdi başka marka ile yapın
gozdeakyosun 1z_ulaal isteyerek oldu evet ama bu testte hata veren oluyormuş tekrar mı yapsam diyorum. Ya da kan mı versem