koparal gunnnn üst diyeyim. Benim kızımda 9 aylık hala kapanmadı ve doktor takibe aldı. Belki yaşayan vardır
yenibir gunnnn benim de 6 aylık çok az kalmış kapanmasına doktor 8 ayına kadar tam kapanır dedi çok erken geldi bana da ama normalmiş
koparal demir2606 ben de anlamadım inanın. gelişimi de normal ama 1 ay sonra tekrar gelin dedi. gitmicem insanı strese sokuyor boş yere
mdmn 18 aylıkken kapanmamisti benim kızımın doktora götürdüm 12. Ayda tiroitlerine bakildigini bir problem olmadığını kafasının normal ölçülerde olduğunu söylemişti. Şuan 21 aylık kapandı