Bebeğim bugün tam iki aylık oldu ama benim aklımı karıştıran bir durum var benim kızım gece 12 gibi emiyor ve birdaha uyanmıyor sabaha kadar gece beslenmesi olmuyor yani ancak ben üç dört saat uyandırırsam öyle oluyor bir gün denedim uyandırmadım sabah 6’ya kadar hiç uyanmadı en sonunda dayanamadım kaldırdım bu kadar uyuması normal mi geceleri hep böyle uyursa bir sorun olur mu acaba diye de korkuyorum altı yedi saat uyuyor hiç uyanmadan emmeye de kalkmıyor