Merhaba hanımlar. Kızım 11 aylık, bugün kontrole gittik. Doğduğundan beri takip eden doktorunu değiştirmek istiyorduk.arkadaşımın tavsiyesiyle başka bir doktora gittik. Vajinal yapışıklık için östrojen kremi verdi sabah akşam az miktarda sür 10 gün kullan dedi açılmazsa çocuk cerrahine göndeririz dedi. İlk defa gittiğimiz içinmi bilmiyorum içim rahat etmedi. Önceki doktordanda memnunduk aslında ama çok fazla bişey anlatmıyor bide yenidoğan yoğun bakım doktoru aynı zamanda kendisi. Yani alanı biraz daha yeni doğan bebeklere yönelik. Değiştiririz doktoru ne olcak diyordum ama alışmışız meğerse. Ne yapsam bilemedim yani. Ben böyle doktor kontrole gittiğimizde anlatsın biraz bilgilendirsin istiyorum ama bizimki soru sormazsan bişey anlatmıyordu