Çok sık emzirdiğiniz için fazlalığı atıyordur. Kusarken burnundan gelebilir, fazla olmadığı sürece sorun yok. Emzirdikten sonra hemen yatırmayın, 15-20 dk dik konumda kucağınızda kalsın, yenidoğan reflüsü de olabiliyor, dik durması ona bağlı kusmayı azaltabilir. Altını değiştirirken vs de popo kısmını ya da karnını başının seviyesinden yukarı çıkartmamaya dikkat edersiniz