Galactago damla kullanıyorum ben de, doğumdan itibaren başladım. Faydasını görüyorum. Mama vermeden sadece anne sütü ile besleyebiliyorum kızımı. Sadece gece, bir kere mama veriyorum. Onda da yine emzirmeye takviye olarak onun haricinde tüm gün yeterli süt oluyor. Eczanelerde satılıyor, 50 tl fiyatı. Günde 3 kez, bir bardak suya 15 damla şeklinde kullanılıyor.