Hanımlar bebeğim 34 günlük. Gaz sancıları çekiyoruz ama sorun şu ki çok güzel gazını çıkardıktan sonra krizli ağlamaları oluyor. Normalde rahatlaması gerekmez mi am tam tersi ağlıyor neden olur bu? Yarın doktor randevumuz var soracağım ama burda da sizlerden fikir almak istiyorum