Bebeğim 4aylıkken dönmeye başladı sürekli dönmek istiyor yoruluyor yorulduğu için sinirleniyor hafif eğimli destekli oturtuyorum mecbur asla sırtı yere gelmesini istemiyor oyalayacak oyuncak lazım artık sıkılmayı da öğrendi bide diş derken herhangi bir şeyde odak süremiz max 10dk bide ben çalışıyorum kendi kendine onu oyalayacak oyubcak veya aktivite önerisi olan var mı bnm bebeğim en çok bunda zaman geçiriyor dediğiniz fp oyun halısı vardı şarkıları falan ondan da sıkıldı artık