3 defadır aynı şeyi yaşıyoruz ikisinde 9. Cu gün yaptı şimdi de 11 gün oldu daha kaka yok 14. Günü geçince doktorlar kabız diyormuş acaba bağırsakları mı dolmuyor da yapmıyor ama bugün sağlıkocagına gittik 1 kilo almış yani ne olabilir bu bilmiyorum 3 dür aynı şeyin olması normal gelmiyor bana