2.5 aylık bebeğime hangisi daha rahat olur diye denemek için hem ergobaby hem babybjörn kanguru aldım ikisinden de taktığım andan itibaren nefret etti ağladı. Bende sırt ve bel ağrısı inanılmaz oluyor diastazis recti de var. Gün içinde hep kucağıma alıp ayakta gezdireyim istiyor ama ben paramparça oluyorum. Çok az uyuyor ve uyanık oldugu saatlerde ne yapacağımı şaşırıyorum kendimi de suçlu hissediyorum. Sohbet ediyorum boynu için egzersiz yaptırıyorum kart gösteriyorum şarkı dinletiyorum ama bunlar da yetmiyor sanki. Bir ay önce pusetten düşüp kafatası kemiği kırıldı o tramvadan sonra hala dışarı çıkaramıyorum.
Siz zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz veya bu kadar küçükken neler yapıyordunuz.