dunyam1 çocuklara mahkeme süresince pedagojik eşlik ediyor diye biliyorum, mahkeme salonuna dahi alınmıyorlar. Küçük bebek kamerasını göremeyeceği etrafı oyuncak ya da foto çerçevesi gibi şeylerle olan bi rafa koyarsa farketmez bence. Delil olsa iyi olur ama olmasada ciddiye alırlar diye düşünüyorum. Normalde yüzüne bakmazlar çocukların ama böyle zamanda evlat sevici kesilirler genelde mahkeme boyunca. Ha bide ablanız kesin kararlıysa bi adım atsın mahkeme süresince barışma ya da en küçük bi yakınlaşma bile dava düşürüyor diye biliyorum bu arada. Bu şekilde boşanma davası iptal olan bi tanıdığım oldu.