Benım bebeğim 5 aylık ılk doğduğunda Hip almıştık gazdan ınlıyodu nasıl kabız yapmıştı Evıoşvıa aldık o daha beter ettı smayı denedım ishal yaptı. Golden goata geçtim çocuk hafıf ıkınmayla kakasını yapıyor öyle rahatladıki çok memnununuz:) anne sütü mama ilerlıyorum o da sebep olmuş olabilir. ama bazı doktorlar keçi sütunu önermıyor benim de kafamı karıştıran o.