ayazbugra21 ben hamile kalmadan önce ebem ile doktoruma danıştım ve ikiside riskli bi gebelik olmadığı sürece doğuma kadar emzirebilirsin demişlerdi. İlk gebeliğimde riskli geçmemişti. Oğlum 10,5 aylıkken hamile kaldım ve 11 aylıkken kendisi memeyi bıraktı. Doktoruma ve ebeme sebebini sordum ikiside gebelikde sütün tadı değişebilir belki tadını beğenmemiştir ondan bırakmış olabilir dediler. Şuan oğlum 13,5 aylık ve benim hala sütüm var ama emmiyor bıraktı tamamen.