Berjin77 oy maşallah kızına benim kızım 7,5 aylık şimdi 6-9 ay arası kıyafetler oluyor hatta 3 aylık için aldıklarımdan bile olanlar var senin aldığın yerlerin markaların kalıpları dar olmalı bence lcw kalıpları rahattır onları dene bence çok pahalı da değil ben çok memnunum baştan da öyle çok kıyafet almamıştım hediye gelen de çok oldu onları giydiriyorum hep. En son lcwden kadife olanlardan iki tane ayaklı pijama bi takım pijama bi tane de tulum aldım 105 tl tuttu. Badileri zaten 3 aylık alanlar hala oluyorlar açılıyor giydikçe :)