betul97_ [silindi] Benim dün görümcem geldi ve eşimin kuzeniyle eşi. Toplam 7 kişiydik. -Düğün çorbası(ilk defa yaptım ama harikaydı) -Saç kavurma -Bulgur pilavı -Sarma -Salata -Patatesli milföy mantısı( Çok güzeldi herkes bayıldı) -Atom meze -Magnolia
[silindi] betul97_ merhaba menünüz güzelmiş, milföy mantısı dediğiniz boşnak mantısı sanırım. Onu el açması yapıyorum genelde
betul97_ [silindi] Benim çevremdekiler bende dahil yemekten sonra çok doğdumuz için şerbetli tatlı tercih etmiyoruz ağır geliyor diye. Sütlü tatlı tercih edebilirsiniz menünüz baya ağır çünkü
alinmom [silindi] Kadınbudu köfte olmasa da olur. Zaten ana yemeğiniz çok güzel. Ellerinize sağlık. ☺️🤌🏻
lisansli_Mom49 [silindi] maşallah ana hem et hem kadı budu ağır olur bence oruçta çok şey yenilmiyor onun yerine bir börek katabilirsin
[silindi] BeniBeni_Bihterini bitanem lohusayken görümcelerim baktı bana biliyorsun. Sevdikleri şeyleri yapıp ağırlamak istedim bu ramazan 🥹 geçen ramazan kızım 1 aylık falandı 🥹🥹
BeniBeni_Bihterini [silindi] evet aşkım allah razı olsun onlardan o dönemde seni yalnız bırakmadılar sende en güzel yeneklerini sunum ile taçlandır valla takdir ediyorum seni değer verene değer veriyorsun 🩷
tgcyi [silindi] corba degismeli sanki, birde kadinbudu kofteye gerek yok bence zaten et yapiyorsunuz onun haricinde gayet guzel menunuz😊
[silindi] tgcyi kadınbudu köfteyi görümcem seviyor onun için ekledim. Çorbayı da eşim seviyor 🤦🏻♀️ ne önerirsiniz çorba olarak
pembekalanchoe [silindi] müsait zamanda tarif alabilir miyim ? Patlıcanın her yemeğine bayılırım çünkü. 🤤