Sağlık ocağı kontrolünde bebek hemşiresi bebeğimin bıngıldağının çok küçük olduğunu ve doktora belirtmemi söyledi yaklaşık 10 gün önce doktor kontrol ettiğinde herhangi bir şey söylememişti. Kafa yapısı normal alnında kafa şeklinde herhangi bir anormallik yok neden olabilir acaba bilgisi olan var mı?