Oğlum 4 aylık 2 bucuk 3 saatte bir emziriyorum bazen emmeyince biberon veriyorum
Bazen 100 ml bazen 120 bazen 150 içiyor
Buzluktakileri içiyordu bende doldurdum fazla sağdıklarıök ama şimdi içmemeye başladı
Tekrar fazla süt çıkmaya başladı bunlar ne olacak