kedili1anne Kızlar bebeğim 7.5 aylık antibiyotik içiyor augmentin . Çocuk pişik ve ishal oldu kesmeli miyim ilacı
biricik9 kedili1anne eğer o ilaçtansa eminseniz kesiniz belki içinde ki birşeye hassasiyeti vardır doktora gidin
aysebb kedili1anne Antibiyotikler ishal veya kabız yapabiliyor diye biliyorum. Doktora danışın isterseniz
mutlupanda kedili1anne bizde de o ilaç ishal yaptı ishalde pişige döndü kızımda biraz iyi gibiydi ilacı kestim 1 hafta içinde daha kötüleşti uzun süre farklı antibiyotik kullandık bence kesin ama hemen doktoruyla görüşün
birssorumvar Ben de normal diye biliyorum. İlaçlar hep pişik yapıyor zaten. Doktorunuza danışın en iyisi
Minikkoalam0404 kedili1anne doktoruna danışıp probiyotikle birlikte kullanmaya devam edin bizimde aynısı olmuştu
pimpiriklianne43 kedili1anne bizede klamox yapmisti ama çok fena pisikti kaniyordu hemen doktora tekrar gittik klamer verdi klamox u kesti o yapmadı