deniz255 aynen balım 37 nerdeyse ama öyle bir yazı okudum ve etrafımdaki bebeklere bakınca daha sakin bıcır bıcır değil böyle ek gıdaya geçişte bile zorlandı mama sandalyesinde otururken bişeyleri eliyle çok sık tutmuyor kavrayamıyor onunmu etkisi var acaba dedim