Atagimiz yaklasik 15 gun once yani 3 bucuk aylikken basladi. Yeni yeni toparlaniyo, meme reddi azaldi. Gece saat basi uyaniyodu o da azaldi, iki kere uyaniyo su an emmek icin. Ama gece uykusuna 9da geciremiyorum. Nolur yardim edin sizin yontemleriniz neydi. Doktor sabah en gec 8de uyansin dedi. Benimki 12-1de gece uykusuna gectigi icin malum biraksam uyur oglene kadar. Neyse uyandirdim 8 bucukta. Gunduz 3 uyku yapsin, toplami 3 bucuk saati gecmesin dedi. Onu da yaptim ama yavrum uc uykusundan da uyanmak istemiyo. Hic kendilgiinden uyanmadi hep ben uyandirdim. Aksam 18den sonra uyumasin dedi doktor. Gece uykusuna kadar 3 saat uyanik olmasi lazim dedi. Gunduz iki saat uyanik tutuyorum bu arada. Ama aksam 3 saat uyanik tutmam mumkun degil cok huzursuzlaniyo. Ben de 8de uyutuyorum haliyle. Ama 45 dk sonra uyaniyo ve 3-4 saat uyanik duruyo. Bugun 4. Gunumuz. Hep boyle. Neyi yanlis yapiyorum