anne905 anlattığım iki çocukta sadece kendi odasında öyle 🥺 siz takip ederek iyi yada kötü olduğunu anlarsınız bence. Kötü dediğim çocuk arabaları arka arka dizerdi mesela sürekli asla ellettirmezdi, iyi olan ise saçlar başlar yapılı oyuncakları derli topluydu yani iyi olanda genel bi toplama düzen vardı, diğeri ise takıntı şeklindeydi.
Benim oğlumda ortalama düzeyde, birlikte toplar birlikte dağıtırız. Asla tek başına toplamaz mesela bende buna kızarım. Hatta dağıtma huyu var, koltuğun önünden geçerken yastığı yere atar, ütü yaparım asarım mesela alır yere atar, yani ben neyi bir yere koyarsam alır onu yere atar, tabi bu sürekli olunca da bana cinnet geliyor 🥺 evden çıkacağım mesela, evi toplu bırakayım diyorum fakat ben hazırlanana kadar ev resmen savaş alanına dönüyor, asla da laf dinlemiyor 🥺