Bebeğim 1,5 yaşında burnu akıp sonra da kuruma yapıyor öksürük yok ama üst solunum yolu hastalığı gibi. Hemen iburamin zero vermek istemiyorum. Grintuss şurup da öksürüğü olana iyi geliyor. İçerik olarak aynı Grintuss gibi nezleye iyi gelecek ürün var mı?