metehan04 iyide her aşıda karta yazmıyorlardı, arkadaşınız kartını yanında götürmüş mü sistemden baktırsın aile hekimi hemşiresine. Bizimde yaptırdığımız ama aşı kartına yazılmayan aşılarımız var mesela sadece özel aşıların barkodunu yapıştırdım gerisini sistemden gözüküyor diye yazdırmadım . hemşirelerde gerek yok kartı getirmene dediler.