fistikannesii Bebeğinin çamaşırları ı granül sabun veya toz sabun ile yıkayanlar bebek yumuşatıcısı kullanıyor musunuz?
oylesinebiri__ fistikannesii ben kullanıyorum önceden baby me organik sertifikalı sıvı deterjan baby me organik sertifikalı yumuşatıcı kullanıyordum şimdi roxy granül sabun ve baby me yumuşatıcısıni kullanıyorum
annelife fistikannesii kullanmıyorum, kurutmaya attığım için yumuşak çıkıyorlar. Yazın telde kurutunca bir kaç yıkamadan sonra çok az sertleşiyor ama pek takmıyorum açıkçası yumuşatıcı bebeğe özel vs de olsa zararlı gibi geliyor bana.
Pinrrr fistikannesii yok hiç gerek olmadığı gibi bide zararlı yumuşatıcı kokusu durunun granül sabunu ile yıkıyorum gayet güzel cikiyo iki kere de durulama yapıyorum kokulu şeyler iyi deil bebekler için solunum yolları çok hassas
fistikannesii oylesinebiri__ bende de roxy var yumuşatıcısız yıkadım sanki sert oldu çamaşırlar bende yumuşatıcıyla deniyim
fistikannesii annelife bende kurutma kullanıyorum kararsız kaldım şimdi en iyisi kullanmamak sanırım büyüyünce zaten kullanılcak