76gjl Kızlar acilllll bişey söyleyın oğlum kötü öksürüyor sağlık ocağına gıtım burnunu aç sürekli dedi önerebileceğiniz ilaç var mı veya burun açıcı
kimbumadam 76gjl Bence doktora götürün bizim dememizle olmaz belki hava vericek ya da hafifletici şurup
momiss 76gjl öncelikle doktora götür derim yoğun öksürük varsa . Eğer normal günlerde açmak isterseniz serum fizyolojik alın torba olanlardan enjektör yardımıyla uygulayın
imran0907 76gjl bruno diye bir markanın serum fizyolojiği var onu kullanıyorum bebeğim 11 aylık en başından beri onu kullandım ben diğer torba gibi olanları sevmiyorum steril gelmiyor bana enjektörle falan
kimbumadam 76gjl Acile gitmeyin zaten ya , nebulizatör varsa serum fizyo damlatıp verin yarına kadar o biraz rahatlatır geçmiş olsun