melikexxx
Bende de buna yakın bir durum oldu. Ben aralarda sağdığım sütü biberonla veriyordum. Bir süre sonra memeye yaklaştırdığımda dahi ağlamaya başladı ama biberonu verince hemen içiyordu. Sanıyorum bu meme reddi oluyor.
Sütten kesilmemek için emzirmek de istediğimden farklı yöntemler denedim. Daha çok yeni bebeği kundakladığımda emzirebildiğimi gördüm. Bir de ağlarken memeyi almıyor. O zamanlarda ayağa kalkıp bebeği sallıyorum, sonra biraz sakinler gibi olunca memeyi veriyorum. Tuttuktan sonra oturur pozisyona geçiyorum.
Bir de sağdığınız sütü şu an almasa bile sağmaya devam etmenizi tavsiye ederim sütü güzel arttırdığı için.
Gerçekten zor bir durum psikolojik olarak da, ister istemez bir şeyi yanlış yaptım duygusu oluyor. Sağlık ocağındaki hemşire bebeklerinde birey olduğunu ve tercihleri olduğunu unutmayın, kendinizi suçlamak yerine bu bireyi tanımaya çalışın demişti. Bu cümle bana iyi gelmişti, size de iyi gelir umarım. 🙏