Kızlar bebeğim 11 ay 17 günlük. Henüz daha dişimiz çıkmadı. Dünden beri ateşi 37 lerde seyrediyor halsiz, huysuz ve uyku halinde. Dün epey uyudu ama gün içinde bişey yoktu akşam başladı sürekli ağlayarak uyanmalar vs. Şimdi yine kucağımda uyudu ek gıda da pek almıyor ya meme emiyor (süt pek yok) yada mama veriyorum. Chatgbt uyku hali olmaz dedi enfeksiyon olabilir dedi ama bilemedim