Arkadaşlar selam. Biz geçen sene 4+1 eve taşındık, maalesef eşyalarımızın sığabileceği 3+1 ev bulamayınca buraya mecbur kaldık. Güzel de bir ev ama evin heryeri kocaman cam, 2 tane kapalı balkon var. Camlar standart evlerin camlarına göre daha uzun. Evin tavan yüksekliği yüksek. En son Ekim başında camları silebilmiştim. O zamandan beri havalar soğuduğu için bir daha silemedim, çünkü kızım sürekli yanımda. Camlar cok büyük, yaşadığımız yer çok tozlu. Bir camı silmek 1 saat sürer ( en küçük cam için bile). Kızım da hasta olmasın diye silmiyorum. Ama o kadar kötü haldeki camlar baktıkça sinirim bozuluyor. Çamur içinde. Hava da -1 -2 derece . Gün içinde 5-6 derece oluyor. Hızlıca silebileceğim pratik dediğiniz ürünler var mı? Domolun cam temizleme köpüğünü görüyorum. Kullandınız mı pratik mi? Su yapıp camların çamurunu aldıktan sonra bu spreyi sıkıp cekpasla çekip kurulasam iyi olur mu? Önerilerinizi bekliyorum